Η εμπειρία που έζησα ως εθελόντρια στην Βαρκελώνη ήταν μια απο τις καλύτερες εμπειρίες της ζωής μου και όχι γιατί γνώρισα μια καινούργια χώρα με διαφορετική κουλτούρα και πολιτισμό αλλά κυρίως γιατί είχα την ευκαιρία να έρθω πιο κοντά στον εαυτό μου και να ανακαλύψω πράγματα για μένα που δεν γνώριζα πριν. Ήταν η αφετηρία για μεγάλες αποφάσεις για την ζωή μου και βρήκα που θα ήθελα να ζήσω μόνιμα και που είμαι πράγματικα ο εαυτός μου. Η Βαρκελώνη λοιπόν και συγκεκριμένα οι δράσεις που έλαβαν χώρα με τους νέους που αλληλεπίδρασα έβαλαν την τέχνη και την δημιουργία σε πρώτο πλάνο στη ζωή μου εκείνη την περίοδο και ακόμα και μετα το τέλος αυτής της εμπειρίας συνεχίζω να αφιερώνω χρόνο στον εαυτό μου να δημιουργήσει και να αφεθεί στην τέχνη με οποιαδήποτε μορφή. Ιδίως ο χορός που ήταν και ο κυρίως τομέας που ασχολήθηκα με έκανε να συνειδητοποιήσω ποσο μαγικές ικανότητες έχει αυτή η μορφή τέχνης να ενώνει τους ανθρώπους και να τους απελευθερώνει!!
